بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

فروش اکانت کلش اف کلنز لول ۸۹تون حال ۹ پنج کارگر کولیدر یک کلنه قوی برای خرید با شماره ی ۰۹۱۸۰۱۴۱۴۰۷در وایبر. و با شماره ی ۰۹۳۰۵۷۳۹۸۶۲تماس بگیرید لول سرباز ها بالا هست

500,000 تومان


ارین کینگ
14:14
پنج شنبه 18 دی 1393
بازی برای کاپ کلش اف کلنز
بازی برای کاپ کلش اف کلنز

قسمت اول

در قسمت قبل ما توضیح مختصری دادیم در این مطلب نویسنده خوب سایتمون SMT HMY کاملتر توضیح دادن

راهنمای افزایش کاپ
توجه: این مطلب صرفا برای بالا بردن سریع کاپ هست و بخشی از استراتژی فارمینگ یا کاپ گرفتن معمولی نیست.
بالا بردن کاپ راحته: افزایش لول دفاع، چیدمان دفاعی، حمله کردن، حمله کردن، و از همه مهمتر حمله کردن!
این کار با هر هدفی که انجام بشه (مثلا گرفتن جم یا تفریح-فعلا به هدف کار نداریم و روی روش تمرکز میکنیم) کار ساده اما وقت گیر و حوصله بر هست. توجه کنید که با هر لول تون هال یا هر لولی امکان اینو دارید که تا جایی که بخواید کاپ بگیرید اما نمیتونید در اونجا ثابت بمونید چون اولا لیگ در سطح شما نیست و دوما با اتمام لیگ و اولین حمله سقوط میکنید. در این مطلب چند نکته برای ساده تر شدن کاپ گیری پیشنهاد میکنیم:

۱-  بیرون گذاشتن تون هال (در شرایط خاص نه همیشه): نکته ی اصلی در بیرون گذاشتن تون هال اون هم موقعی که هدف فقط و فقط کاپ هست اینه که با تخریب شدنش فقط یک ستاره از دست بدید ( حداکثر -۱۱ کاپ) و شیلد بگیرید. شاید بیرون گذاشتن تون هال برای کاپ گیری غیر منطقی به نظر بیاد اما این کار قاعده ی خاصی داره. بیرون گذاشتن تون هال سرعت کاپ گیری رو کم میکنه پس مهمه که از چیدمان دفاعی با تون هال داخل استفاده بشه اما: تا موقعی که دفاع کردن به شما کاپ بده. اگر به نقطه ای رسیدید که با باز کردن صفحه ی خلاصه ی دفاع ها (Defense Log) متوجه شدید در دفاع های متوالی کاپ از دست میدید و بیشتر دفاع هاتونو با سه ستاره شکست میخورید، این زمان بیرون گذاشتن تون هال هست (برای سادگی و خلاصه کردن به این موقعیت میگیم نقطه ی بحران!). این کار انتخاب بین بد و بدتره و حداقلش اینه که کاپ کمتری از دست میره چون دشمن های ضعیف تر با دیدن بیس شما فقط تون هال رو میزنن و بیشتر از این کاپ از دست نمیره و علاوه بر این، با گرفتن شیلد تا مدتی خیالتون از بابت حمله های بعد راحت میشه.

۲- طعمه گذاری برای دیرتر رسیدن به نقطه ی بحران: تا اینجای کار فهمیدیم که نقطه ی بحرانو چطور تشخیص بدیم. حالا ببینیم چطور رسیدن به اونو به تعویق بندازیم. در واقع بر اساس تجربه میشه گفت با این روش میشه ۳۰۰ الی ۴۰۰ کاپ بیشتر کسب کرد (البته در لیگ های پایینتر از مستر لیگ). مثلا فرض کنید شخصی ۲۳۰۰ کاپ گرفته و تقریبا به نقطه ی بحران رسیده. با این روش میتونه به ۲۷۰۰ کاپ برسه. (نکته ی منفی در مورد طعمه گذاری اینه که خرج بسیار بالایی داره) و اما روش: یک ذخیره ی طلا یا مخزن الکسیر رو خارج از بیس و دور از همه ی ساختمان های دفاعی قرار بدید. اینکار باعث میشه مهاجم به منابع طمع کنه و ۲۰ الی ۳۰ کاپ خودشو فدای ۱۰۰۰۰۰ تا از طلا یا الکسیر شما کنه! اگر واقعا هدفتون کاپه حتی میتونید تمام انبارها رو بیرون بذارید اما این کار زیاد عاقلانه نیست. این روش قبل از این که امکان آپگرید دیوار ها با الکسیر داشته باشه خیلی کارآمد بود چون معمولا الکسیر روی دست همه میموند و به درد نمیخورد.

اگر دچار کمبود منابع هستید، پس بهتره که بیشتر به فکر حمله باشید تا از دست دادن منابع به قیمت کاپ.

جایزه های کاپ و رسیدن به لیگ ها به این صورته:

Reach 1250 trophies: 450 GEMS

Reach Crystal League (2000 trophies): 250 GEMS

Reach Master League (2600 trophies): 1000 GEMS

Reach Champion League (3200 trophies): 2000 GEMS

هرکاری سختی خودشو داره و اگر با لول های پایین قصد دارید جم بگیرید، اینو به خاطر داشته باشید که این کار زمان بر هست و شما به مقداری طلا هم نیاز دارید چون قراره زیاد روی Next کلیک کنید.

خب میرسیم به روش کار: باراکس خودتونو به طور مساوی با آرچر و بربرین پر کنید. اگر سه تا باراکس دارید، یکی رو با بربرین و دو تا رو با آرچر پر کنید و همیشه بدون توجه به در نظر گرفتن ظرفیت، صف ساخت سرباز رو پر نگه دارید. اگر دارک باراکس دارید، اونو با مینیون پر کنید. در این مرحله صبر خیلی مهمه. باید هدفی رو انتخاب کنید که مطمئن باشید از اون حداکثر ستاره رو میگیرید، مخصوصا کسایی که تون هال بیرون دارن. حمله های قهرمانانه انجام ندید. اصلا لازم نیست به قیمت از دست دادن سرباز، برای ستاره ی بیشتر ریسک کنید. اگر میخواید حمله های پشت سر هم و بی وقفه انجام بدید، میتونید باراکس رو با جم بوست کنید اما ضروری نیست.

به سوی لیگ های بالاتر:
۱- لیگ Silver II و پایین تر:
بیس های ساده ای رو انتخاب کنید که حتما سه ستاره بگیرید، اما اگر زمین متروکه ای با لول بالا پیدا کردید که تون هال بیرون داشت، بهش حمله کنید تا علاوه بر ستاره به مقداری منابع هم برای ساخت سرباز برسید. بعد از حدود یک ساعت شما قادر خواهید بود که از این لیگ صعود کنید. اگر شانس بیارید و زمین هایی با منابع پر پیدا کنید، میتونید غارت خوبی هم داشته باشید اما فراموش نکنید که در هر حمله ای که پیروز نشید مقدار قابل توجهی کاپ از دست میدید.

۲- لیگ Silver I تا Gold II:
این بخشی هست که اولین بیس های فارمینگ رو پیدا میکنید. اگر زمینی با تون هال بیرون پیدا کردید، مراقب باشید چون معمولا اطراف اون تله و بمب و هیدن تسلا وجود داره. شکست حتی در یک حمله در این مرحله بسیار هزینه بر هست چون کاپ رو به شدت کاهش میده. جنگ رو با پیاده کردن یک سرباز شروع کنید تا در تله نیفتید. اگر تله ای در اون محل بود، بقیه ی سربازارو دقیقا در همون محل پیاده کنید. مراقب فضاهای خالی وسط بیس باشید. اگر فضاهای ۲*۲ میبینید به وجود هیدن تسلا شک کنید. (البته برای حریف های تون هال ۷ به بالا). اگر با هیدن تسلا مواجه شدید، اولین اولویت رو نابودی اون قرار بدید. پیشنهاد من اینه که چند بربرین رو بفرستید تا هیدن تسلا رو سرگرم کنه (چون سطح سلامتیش از آرچر بالاتره) بعد حدود ۲۰ آرچر رو دقیقا پشت سر اون ها بذارید تا هیدن تسلا رو نابود کنن.

۳- لیگ Gold I تا Crystal II:
در این مرحله بیس های قابل حمله کمیاب میشن. (حدود یکی از هر ۲۰-۳۰ تا). پس باید دنبال کسب ستاره با تخریب ساختمان هم باشید، یعنی: حریف باید یا تون هال بیرون، یا تون هال در دسترس (که در این حالت باید سرباز ها رو در گروه های مختلف برای جلوگیری از اثر Splash Damage فرستاد)، یا ساختمان های زیاد و در دسترس (استفاده از یک آرچر برای هر ساختمان) داشته باشه. اگر قصد بوست کردن باراکس رو دارید الان موقع اینکاره.

۴- لیگ Crystal II به بالا:
تقریبا مثل مرحله ی قبل، با این تفاوت که بیس مناسب بسیار کمیاب تره و صبر زیادی میخواد.

نکته های اضافه:
میدونید که با این شرایط به محض خروج از بازی با یک حمله ی سه ستاره مواجه میشید. پس قبل از خروج تون هال رو بیرون بگذارید، مخصوصا در لیگ Gold I و بالاتر. چون با اینکار حداکثر یک سوم کاپ از دست میدید. توضیحات بیشتر در بالا آمده (بخش بیرون گذاشتن تون هال در شراط خاص)
اولین و مهمترین ویژگی برای این کار صبره. یک حمله ی نسنجیده و عجولانه میتونه زحمت چند حمله ی قبل رو به باد بده. اگر احساس خستگی میکنید، تمرکز ندارید، عصبی هستید و پشت سر هم کاپ از دست میدید، استراحت کنید و دوباره شروع کنید.
این کار رو شخصی با تون هال لول ۲ انجام داد و به لیگ مستر رسید!



تعداد بازدید از این مطلب: 448
بازدید : 448

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کلش اف کلنز مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر